Rolfs Flyg & Buss får utmärkelsen Gasellföretag av Dagens Industri

Rolfs Flyg & Buss får utmärkelsen Gasellföretag av Dagens Industri

Igår utsågs Rolfs Flyg & Buss till Gasellföretag av tidningen Dagens Industri. Rolfs Flyg & Buss hör till de 0.5% företag som växer snabbast i Sverige. På några få år har företaget ökat från en årlig omsättning på runt 40 MSEK till närmare 200 MSEK 2014.

- ”Vi har arbetat målmedvetet de senaste fem åren med att växa som researrangör. Det känns naturligtvis jätteroligt att få den här utmärkelsen efter allt hårt arbete. Nästa år firar vi 40-årsjubileum och att generera en sådan här kraftig tillväxt i ett äldre företag samtidigt som branschen förövrigt står stilla gör det hela extra roligt”, säger Emanuel Karlsson, VD Rolfs Flyg & Buss

Gasellkriterier 2014:

• En omsättning som överstiger 10 Mkr