Rolfs Flyg & Buss och BIG Travel inleder samarbete

Rolfs Flyg & Buss och BIG Travel inleder samarbete

Rolfs Flyg & Buss och BIG Travel ingår samarbetsavtal. I och med samarbetet kommer BIG Travel sälja Rolfs Flyg & Buss gruppresor i sina butiker.

Rolfs Flyg & Buss har sin hemvist och kundbas i Västsverige men expanderar snabbt i resten av landet. ”Vi ser samarbetet som en fantastisk möjlighet att erbjuda våra resor till nya kunder runt om i landet. Tillsammans med BIG Travels stora antal butiker och vårt unika anslutningsnät ger vi kunder från såväl Mälardalen som Skåne helt nya möjligheter att resa på gruppresor ut i världen. Vi är väldigt glada över samarbetet och ser hoppfullt på framtiden”, säger Emanuel Karlsson, VD Rolfs Flyg & Buss.

"Vi ser att efterfrågan på rundresor har ökat och ser därför väldigt positivt på att vi nu får möjligheten att erbjuda våra kunder de resor som Rolfs Flyg & Buss har i sitt utbud.", kommenterar BIG Travels marknadschef Johan Rejhagen.

Om BIG Travel

BIG Travel är en av Sveriges största resebyråkedjor med 27 butiker i Sverige och även kontor i Köpenhamn och Oslo. De säljer både privat‐ och affärsresor och har ett brett utbud inom flyg, charter, skräddarsydda resor, sportresor, kryssningar, rundresor m.m.

BIG Travels målsättning är att vara det självklara valet för resenären. Genom att samla marknadens utbud av resor, flyg och hotell på ett och samma ställe kan de erbjuda kunderna bästa möjliga pris och service oavsett typ av resa.

Om Rolfs Flyg & Buss

Rolfs Flyg & Buss är en av Sveriges största gruppresearrangörer med resor såväl inom Europa som långväga resor till bland annat Asien, Afrika och Amerika. Varje år arrangeras över 1 200 gruppresor för närmare 40 000 resenärer till 150 olika destinationer.