Fortsatt sponsorsamarbete med Vironova

Vi är mycket glada över att ha förnyat ett sponsorsamarbete med Vironova. Vi ser flera viktiga beröringspunkter mellan våra verksamheter, trots att vi verkar i helt olika branscher och sammanhang.

Vironova är ett svenskt, nytänkande biotechföretag som utvecklar avancerad teknik för att snabbare och enklare utveckla och producera nya läkemedel. Spännande tycker vi, som inom vårt eget område också strävar efter att vara världsledande och innovativa med hjälp av ett öppensinnat ledarskap.

– Det är en framgångsfaktor att vi arbetar tvärvetenskapligt och har en bra mångfald i företaget. Extra roligt är att majoriteten av lednings- och nyckelpersonerna är kvinnor vilket tyvärr inte alltid är självklart i tekniktunga verksamheter, säger Mohammed Homman, grundare och VD, Vironova.

Läs mer om Vironova

Vironova AB

Vill du också sponsra oss?

Är du vår nästa stolta sponsor? Vi välkomnar samarbeten med företag som vill få exponering i Sverige och internationellt, och finner nytta i att sponsra en stor grupp som Rönninge Show Chorus i VM-sammanhang. Just i år kommer vi att vara extra aktiva i sociala medier. Kontakta vår marknadsansvariga Johanna Nilsson om du är nyfiken på vad vi kan erbjuda just ditt företag.

• sponsorer

Annika Johannesson