Välkommen till vår nya webbshop!

Nu kan du köpa muggar, tröjor och väskor med Rönninge Show Chorus-tryck i vår webbutik, och stödja vår VM-resa på köpet.

Idag öppnar Rönninge Show Chorus nya webbutik. Här kan du köpa användbara, roliga och fina vardagssaker med vår logga på – t ex tröjor, muggar, väskor, kuddöverdrag samt mjukdjur och baby-body för de små. Många produkter är ekologiska och det finns ett brett urval som passar olika tillfällen, smaker och storlekar.

Till våra uppskattade supportrar har vi tagit fram en egen tröja med trycket ”Proud supporter”. Det finns också peppande och positiva citat som vårt klassiska motto ”It’s all happening perfectly!”.

Öppningserbjudande

Gå in och beställ en sommarpresent till dig själv eller någon i familjen före den 1a juli så får du 15% rabatt på ditt köp. Rabattkoden hittar du i webbshoppen.

Vinsten stöttar inför tävlingar

All vinst från webbshopen går oavkortat till körens verksamhet och framförallt till att stödja vår medverkan i internationella tävlingar.

Välkommen in i butiken!

Handla i Rönninge Show Chorus webbshop