Sov gott utomhus hela året runt - i hammock!

Sov gott utomhus hela året runt - i hammock!

Är du en av de som tycker det är fantastiskt att sova och vila utomhus, men väljer att avstå när det blir kallt ute eftersom du är rädd att frysa? Det behöver du inte längre göra om du har en ENO-hammock och rätt tillbehör. "Hammocka" och njut av friska luften året runt med ENO!

Varmt och mysigt med Vulcan UnderQuilt
Oavsett om du befinner dig i Alaska eller i Värmland så får du överlägset bäst och mest värme om du kombinerar din ENO hammock med en Vulcan UnderQuilt: Då kan du sova skönt hela natten! Vulcan håller dig varm tack vare Primaloft-foder. Vulcan UnderQuilt är DWR-behandlad, vilket gör att den står emot smuts och väta. Komforttemperatur: 1-7 grader (komforttemperatur är angiven kombinerat med TopQuilt Vesta).

Toppa med Vesta TopQuilt
Låt inte kallt väder stoppa dig. Med Vesta TopQuilt kommer du hålla dig varm i din hammock i många olika väderförhållanden. Öppning utan dragkedja gör det enkelt att krypa ner i Vesta TopQuilt. Vesta håller dig varm tack vare Primaloft-foder och en mysig krage. Komforttemperatur: 1-7 grader (komforttemperatur är angiven kombinerat med UnderQuilt Vulcan).

Vill du veta mer om hur du kan hålla dig varm i hammocken i vinter?

Besök roswi.se för mer information om produkterna eller kontakta oss via uppgifterna nedan: