Bild ovan: Till vänster Tower Grater. Till vänster Rotary Cheese Grater.

Riv din parmesan snabbare och mer effektivt

Oavsett om du vill riva mycket eller lite parmesan, ingefära eller annat över eller i maten kan du nu göra det mycket enklare. Nya och flexibla Tower Grater och Rotary Cheese Grater från Chef'n gör allt detta möjligt.

Rotary Cheese Grater
Lätt och fräsch garnering! Perfekt verktyg om du vill se vad som garneras men också att ha framme på bordet när du har middagsgäster! Rotary Grater är lätt att ta isär för rengöring. Designad för snabb, enkel och effektiv garnering. Mer information om produkten här.

Tower Grater
Tower Grater är ett supersmart rivjärn. Riv direkt in i det tresidiga tornet för att hålla bänkytan helt ren, eller ta av en sida för direkt garnering eller rengöring. Tower Grater erbjuder tre olika rivjärns-ytor för finrivet/zest till grövre bitar. När du vill riva större volymer gör du det direkt in i tornet för att undvika kladd och stök. Mer information om produkten här.

CA-pris för en Rotary Cheese Grater är 250 SEK respektive 500 SEK för en Tower Grater. Du finner båda i välsorterad fackhandel.

Vill du veta mer om produkterna? Besök gärna roswi.se eller hör av dig till oss:

Jonas Svärding, Produktchef
E-post: jonas.svarding@roswi.se