Bild oven: Nyheterna ArmBar Drive och ArmBar Cork från Gerber.

Snygga och prisvärda multiverktyg för större och mindre uppdrag

Bland Gerbers spännande nyheter hittar vi multiverktygen ArmBar Drive och ArmBar Cork. De är båda särskilt gjorda för att ligga bekvämt i fickan och ändå säkert hålla inne de kraftfulla och praktiska verktygen som du lätt klarar både vardagens mindre och större utmaningar med. ArmBar-verktygen är tillverkade i rostfritt stål, men är trots detta förvånansvärt lätta. De kommer i två skimrande färger vardera. Dessa multiverktyg är mångsidiga, snygga och har ett konkurrenskraftigt pris.

Armbar Drive för smarta funktioner och extra muskler i vardagen

Om du behöver ett riktigt mångsidigt multiverktyg som du kan bära med dig varje dag så ska du välja Armbar Drive. Funktionerna är många och lösningarna på dina dagliga utmaningar är aldrig långt borta. Armbar Drive innehåller bland annat följande funktioner: Slätt knivblad i fullstorlek (6,3 cm långt) med låstyp frame lock, bitnyckel, hammare, sax och mer.

Utvald highlight hos ArmBar Drive: Bitnyckeln.
ArmBar Drive kommer i färgerna Urban Blue och Onyx.
CA-pris i butik: 479 SEK.

Armbar Cork är perfekta vardagshjälpen i köket och på campingen

Ska du ut och campa eller vill ha ett multiverktyg som är en extra stark medhjälpare i köket? Då ska du satsa på Armbar Cork. Den har förutom knivblad i fullstorlek bland annat en smart korkskruv. ArmBar Cork har även sax, konservöppnare och en inbyggd kofot i miniformat för de uppgifterna som kräver lite mer muskler.

Utvald highlight hos ArmBar Cork: Korkskruven.
ArmBar Cork kommer i färgerna Shimmer Gold och Onyx.
CA-pris i butik: 479 SEK.

Håll utkik efter ArmBar Drive och ArmBar Cork som båda finns i butik under våren 2020! Vill du veta mer om ArmBar?  Kontakta oss gärna direkt: