Den 10 april slår vi, Sabis, upp dörrarna till vår verksamhet på Wenner-Gren Center.

Nyhet -

I Restaurang Retro kommer du att erbjudas ett varierat utbud av kvalitativa lunchrätter.
Menyn hämtar inspiration från våra utvalda svenska gårdar och konceptet "Retro" som är tänkt att av-spegla en matmors sätt att ta tillvara på råvaror från hela djuret och arbeta efter säsong.Och som alltid inom Sabis – vi lagar alltid vår mat från grunden av bra och kvalitativa råvaror.

Festvåningen, där inredning och design hämtat sin inspiration ur "New York 1964" kommer att bli en fantastisk mötesplats, med en magnifik utsikt över hela Stockholm. Här kommer du att kunna hålla allt från det lilla flexibla och lediga mötet i baren till heldagskonferensen och kvällsfesten.

För den större konferensgruppen erbjuder vi en uppfräschad hörsal för upp till 180 personer. Vi kan även erbjuda 8 konferenslokaler och mötesrum i varierande storlek (2-50 pers.) för bokning. För att mötesdeltagarna ska orka hålla koncentrationen genom hela konferensen erbjuder vi vällagad gastronomisk mat med hälsosam inriktning. Och inte minst viktigt, våra serviceinriktade medarbetare – våra kundproffs – ser till att er vistelse blir enligt era önskemål.

Vi kommer även att erbjuda våra kunder catering. Vill ni hålla mötet eller firandet i era egna lokaler,
levererar vi allt från frukostpaket och goda bakverk till skräddarsydda temabufféer och middagar.

Hjärtligt välkommen att höra av dig!

/Anna Modd, Platschef Sabis på Wenner-Gren Center
anna.modd@sabis.se alt. 070-361 11 29
För bokningsförfrågan - ring 08-571 419 19

........................................................................................................