Nysatsning på trötta människor!

Nysatsning på trötta människor!

Drömfredagar ett nytt koncept på Smådalarö Gård.

Smådalarö Gård satsar nu på trötta människor som behöver en paus i vardagen. Med "Drömfredagar" erbjuds gästerna ett komprimerat weekendpaket som avslutning efter en stressig vecka. Med en lättare middag på fredagskvällen, avkoppling vid brasan, övernattning och frukostbuffé på lördag morgon startar man helgen rätt och kan sedan åka hem utvilad med ny energi. Meningen är att det ska vara enkelt att komma iväg på fredagskvällen, få en paus och ändå ha gott om tid kvar för helgens aktiviteter.

"Jag är småbarnspappa och vet hur trött jag är fredagskvällar. Tanken var att bli pigg redan lördag morgon och sedan ha en lång fantastisk helg framför sig med barn eller vänner. Det ska vara enkelt att bli pigg!", säger Eric Waxin, hotellchef på Smådalarö Gård.

Drömfredagarna är planerade till den 17 april och 24 april, mer information och bokning finns online på www.smadalarogard.se.

Eric Waxin, Hotellchef Smådalarö Gård
e-post: eric.waxin@smadalarogard.se
www.smadalarogard.se

Smådalarö Gård är ett konferenshotell med 62 hotellrum och 13 konferenslokaler, beläget i Stockholms skärgård. Med en egen golfbana och ett kompletterande hotell kallat Gits Hus erbjuds alla typer av arrangemang, små som stora. De huvudsakliga arrangemangen är mindre konferenser, seminarier, kick-offer och golfarrangemang, weekendgäster samt fester och bröllop.