Lisa Miskovsky är en av årets stjärnor på SDG Live!

Titiyo och Plura bland årets artister på SDG-live!

Skärgårdspärlan Smådalarö Gård erbjuder för femte sommaren i rad SDG-live! En intim musikupplevelse som lockar storpublik ut till hotellet och skärgårdskrogen. Stjärnor ur den svenska musikeliten kommer under fem veckor bjuda sommargäster på förstklassig underhållning i en härlig, modern skärgårdsmiljö. Säsongen startar 12 juli med Titiyo och avslutas 10 augusti av Tomas Andersson Wij. Däremellan gästar Plura och Andreas Lundstedt, båda aktuella i TV4:s ”Stjärnornas stjärna”, samt Lisa Miskovsky.

– Vi eftersträvar alltid att hitta artister som ska erbjuda något för alla våra olika skärgårdsgäster. Hotellgäster, sommarboende, bofasta och båtfolk bjuds i år på en härlig blandning av stilar och personligheter. Just att uppleva artisten så nära, tillsammans med riktigt god mat och dryck och med Hemviken utanför fönstret har blivit ett mycket uppskattat koncept, säger Åse Sinnby, hotellchef på Smådalarö Gård.

Smådalarö Gård och SDG-live! erbjuder i sommar;
12 juli – Titiyo
17 juli – Andreas Lundstedt
24 juli – Plura
31 juli – Lisa Miskovsky
10 aug – Tomas Andersson Wij

– Precis som tidigare år säljer vi biljetter via sdglive.se. Där kan man också boka bord i skärgårdskrogen och rum på hotellet om man vill stanna kvar. Självklart går det också bra att spontant dyka upp men risken finns då att det redan är utsålt, avslutar Åse.

Entrébiljett till musikkvällarna kommer kosta från 315 kronor. Smådalarö Gård ligger ca 45 min från Stockholm centrum och det går att ta sig dit med bil, båt eller buss.