Från små nischade butiker till de stora kedjorna

Kom och träffa och inspireras av Chafic Aschberg Dallé som kommer att berätta om sin entreprenörsresa. Du kommer att få höra honom berätta om hur det är att vara ett litet företag när man ska ta kontakt med större fabriker, vikten av att ständigt produktutveckla i en hård konkurrensutsatt marknad, införsäljningsprocesser och förändringar man tvingas göra gentemot affärsplanen. Ett arbete som omfattar allt ifrån att designa streckkoder till att finnas på hyllan i en av Skandinaviens största butikskedjor.

Chafic driver Safe by Gaia, ett varumärke som skapar trygga och innovativa produkter inom personlig trygghet, bland produkterna finns överfallslarm och försvarsspray med fokus på innovation och design. Säkerhetsprodukterna finns i över 1 800 fysiska butiker i Skandinavien. Just nu arbetar Chafic med att etablera Safe by Gaia på nya marknader.
När? onsdag 16/11, frukost kl. 07.30–08.00, seminarium kl. 08.00–08.45
Var? Coffehouse by George, Karlbergsvägen 8, Odenplan

Boka din plats till frukostträffen här>>