SafeTeam på Fastighetsmässan 2-3 september

SafeTeam på Fastighetsmässan 2-3 september

Fastighetsmässan samlar de mest inflytelserika fastighetsaktörerna från hela regionen. Här får du insikt i de senaste fastighetstrenderna från 200 ledande experter från branschen.

SafeTeam är självklart på plats och ger råd och inspiration om det senaste inom teknisk säkerhet; lås, passersystem, inbrottsskydd, dörrautomatik, brandskydd och kameraövervakning/CCTV.

Gratis entrébiljett

Vi vill gärna att du besöker oss på mässan och erbjuder därför en gratis entrébiljett. Klicka här

Stor säkerhetskampanj

I samband med mässan drar vi igång en stor kampanj på godkända säkerhetsprodukter. Håll utkik - mer information kommer på vår hemsida när mässan närmar sig!

Besök vår monter

Kom till vår monter och prata säkerhet med vår trevliga monterpersonal. Nedan är ett axplock av alla de tjänster och produkter vi kommer kunna visa dig på mässan.

Passage Online

Passage Online är en unik tjänst för dig som vill förenkla administrationen kring ert passersystem. Med den här tjänsten behöver ni aldrig mer oroa er för passerbrickor som hamnat i orätta händer. Läs mer

Kamera Online PRO

Vår tjänst Kamera Online PRO är till för dig som vill ha extra koll på din kameraövervakning. Med det avancerade övervakningssystemet kan du se livebilder eller inspelat material från dina kameror via en internetansluten dator eller direkt i din smartphone. Läs mer

Låssystemet Gege pExtra+

Gege pExtra+ med flexfunktion är en låscylinder som ger dig nya nycklar utan att du behöver byta lås. Om någon nyckel försvinner beställer du bara nya nycklar. Så snart dessa använts i låscylindern fungerar inte längre de gamla nycklarna. Enklare kan det inte bli och dina kostnader har minst halverats!

Dessutom kommer vi bjuda på nygräddade kanelbullar!

Välkommen till vår monter, B03:30!