Digitala produktkataloger från Flexovit

Digitala produktkataloger från Flexovit

Flexovit lanserar nu sina två slipmaterialkataloger i digital form. Flexovit har två olika produktkataloger: Flexovit Industri för industriella applikationer och Flexovit Merchandising för hantverk och hobby.

Från följande länkar kommer man till de digitala katalogerna där de även kan laddas ner i pdf-format:

Flexovit Industri

Flexovit Merchandising

Flexovit-katalogerna finns även tillgängliga på Saint-Gobain Abrasives hemsida. Tryckta kataloger kan beställas kostnadsfritt från Kundservice, telefon 08-580 881 85 eller via e-post order.se@saint-gobain.com

Peter Lindell

Sales Coordinator Flexovit 070-393 95 50