Saint-Gobain Abrasives nominerad till Årets Nyhetsrum 2014

Saint-Gobain Abrasives nominerad till Årets Nyhetsrum 2014

MyNewsdesk arrangerar årligen en tävling bland sina kunder för att uppmärksamma de kommunikatörer som optimerat sin användning av nyhetsrummet på MyNewsdesk. Saint-Gobain Abrasives svenska nyhetsrum har blivit nominerad till Årets Nyhetsrum 2014 i kategorin "Best of the Best".

Förutom tio olika branschkategorier finns det även en kategori för de allra bästa nyhetsrummen – Best of the Best. De nominerade i denna kategori har någon gång tidigare vunnit Årets Nyhetsrum och håller en sådan hög nivå att de har en helt egen kategori. Saint-Gobain Abrasives har idag nyhetsrum på svenska, norska, danska, finska, holländska och engelska. Saint-Gobain Abrasives vann priset Årets Nyhetsrum 2012 i kategorin "Årets Globetrotter" och år 2011 pris för ”Bästa Internationella Nyhetsrum”.

Vinnarna presenteras den 9 december.