Saint-Gobain Abrasives ställer ut på GrindTec 2016

Saint-Gobain Abrasives ställer ut på GrindTec 2016

Saint-Gobain Abrasives, världens ledande tillverkare av slipprodukter, ställer ut på GrindTec i Augsburg, Tyskland, 16 – 19 mars 2016.

GrindTec är den internationella mässan för slipteknologi och är en plattform där tillverkare och leverantörer visar upp det senaste inom slipmaskiner och slipmaterial. Saint-Gobain Abrasives kommer att visa upp de senaste innovationerna som t.ex. Norton Quantum X som är den nya generationen keramiskt bundna slipskivor och Norton Paradigm som är ett nytt poröst metallbindemedel. Dessutom kommer flera tekniska seminarier att hållas om Saint-Gobain Abrasives senaste landvinningar inom precisionsslipning.

Saint-Gobain Abrasives finns i Hall 1, Stand 1012.

Jörgen Norell

Sales Director Industrial Markets Scandinavia 070-510 44 55