Sandberg söker säljare

Vi ska möjliggöra vackrare hem med berättelser!
Med värme och passion säljer du hela Sandbergs produktsortiment av tapeter och tyger till butiker i södra och västra Sverige. Du är företagets varumärkesambassadör och din ambition är att långsiktigt fördjupa och utveckla befintliga och nya kundrelationer utifrån satta försäljningsmål.

Nu rekryterar vi en säljare som ska ta oss till nästa nivå. Vår VD Fredrik Nilsson har stora planer för framtiden och han sätter försäljning i centrum. Just nu är han på jakt efter en säljare som ska ta huvudansvaret för ett av våra största distrikt. Är du intresserad - läs mer i bifogad platsannons.

Välkommen med din ansökan!

Sandberg Tyg & Tapet AB