Årets konferensanläggning 2014!

Vi har tilldelats det ärofyllda priset Årets konferensanläggning 2014 av tidningen Lifestyle Konferens och möten! Konferensbokare och fått rösta och har tillsammans med en jury utsett Sankt Jörgen Park med följande motivering:

Vi gratulerar Sankt Jörgen Park till segern av ”Årets Konferensanläggning 2014”! Folket har sagt sitt och juryns motivering lyder som följer:
”Besökare av denna vinnande konferensanläggning har äran att möta en ultramodern konferensoas inklusive extra allt. Flexibla moderna mötesrum med total kapacitet för upp till 350 gäster, grönska alldeles i närheten av Göteborgs stadskärna, egen mästerlig 18-håls golfbana, varmt och professionellt bemötande samt en omfattande hälsoprofil med god mat och en utav Sveriges största och mest påkostade spaavdelningar gör att Sankt Jörgen Park utmärker sig som en exceptionell mötesplats för alla typer av sammankomster.”

Sankt Jörgen Park öppnades i januari 2008 och är en kombinerad konferens, spa och golfanläggning belägen endast 10 minuter från Göteborgs city. Anläggningen är kanske främst känd för sin spaanläggning som vunnit ett flertal prestigefulla priser under årens lopp. Nu är det konferensens tur att ta plats som Sveriges främsta. "Fantastisk roligt" svarar Anna Eliasson hotellchef på anläggningen. Konferensen är oerhört viktig för oss och vi har arbetet oerhört hårt och målmedvetet för att nå dit vi är idag säger Anna. Priset är ett kvitto på att vi är på rätt väg, men inte ett kvitto på att vi kan luta oss tillbaka fortsätter Anna. Det är nu det riktiga arbetet börjar, nu ska vi ta vår konferensanläggning till nästa nivå!

• Semester

• hotell & konferens

Sankt Jörgen Park ligger naturskönt belägen med vacker utsikt över Götebors skyline.

Resorten erbjuder ett designhotell med 82 rum, sveriges högst rankade spaanläggning, konferens med kapacitet för 350 gäster, restauranger, sportclub samt egen 18-håls golfbana.

En unik anläggning med stark internationell prägel, för såväl företag som privatpersoner.