Sankt Jörgen Park Spa vann pris för Årets Behandling!

I helgen gick årliga TUR-mässan av stapeln på Svenska Mässan i Göteborg. Här delade organisation Spa Star International ut priser till svenska spabranchen i ett antal olika kategorier. Sankt Jörgen Park Spa var nominerade i tre kategorier, Årets Spa, Årets Sparitual samt Årets behandling.

Vi stod som vinnare i prestigefulla kategorin Årets Behandling för Elemis Exotic Lime and Ginger Salt Glow!

" Mycket glädjande, säger Karolina Heimer, spachef på resorten. Vi har under två års tid lagt mycket tid på att introducera spamärket Elemis på vår anläggning och utbildat all personal i dessa sköna behandlingar. Nu har vi fått finaste kvittot på att vår satsning var den rätta! En Elemisbehandling är så mycket mer än en behandling i ordets traditionella betydelse, det är en upplevelse avslutar Karolina!

Exotic Lime and Ginger Salt Glow

En djuprengörande peeling, din hud blir som ny.

En peelande behandling som avlägsnar döda hudceller, stimulerar cirkulationen och revitaliserar din hud som blir som ny. Efter en lätt torrborstning, ringlas en varm, lyxig olja över kroppen, som masseras in tillsammans med Elemis Exotic Lime and Ginger Salt Glow. Huden blir rengjord på djupet, återfuktad och får en glödande fräschör med en härlig lyster.

En perfekt behandling nu i vårtider när man vill bli av med vintertrött hud och boosta den med fukt och näring inför sommaren!

• Semester

• spa & hudvård

Sankt Jörgen Park Resort ligger strategiskt belägen mitt emellan Göteborg centralstation och Göteborg City Airport, med endast 10 min bilväg i båda riktningarna.

Resorten erbjuder ett designhotell med 82 rum, sveriges högst rankade spaanläggning, konferens med kapacitet för 350 gäster, restauranger, sportclub samt egen 18-håls golfbana.

En unik anläggning för såväl företag som privatpersoner