En handdukstork för varje personlighet

Vad sägs om en alldeles egen unik handdukstork? Sanova är marknadens enda leverantör av specialanpassade handdukstorkar – skräddarsydda efter de mått och den design du efterfrågar.

- När det gäller handdukstorkar är modellerna oftast klassiska och utbudet smalt. Nu finns chansen att själv designa efter smak och behov. Vi erbjuder helt enkelt möjligheten att skapa en unik handdukstork för ditt badrum, säger Johan Tegen, VD på Sanova.

Hantverket och kvaliteten står i fokus för tillverkningen, och eftersom varje handdukstork tillverkas för hand efter kundens egna skisser är valfriheten stor vad gäller allt från design, modell och mått. Eller färg. Borstad nickel, 24 carat guld, svart eller vit är några av ytbehandlingarna som erbjuds.

- Vi vet att många av våra kunder har egna tankar och idéer vad gäller badrumsinredning. Därför är det extra roligt att kunna erbjuda något som sticker ut utseendemässigt och dessutom håller en hög kvalitet, säger Johan Tegen.

Handdukstorkarna kan anpassas för el- eller vattendrift och kan även monteras på VVC-system.

För mer information:
Johan Tegen