Jacuzzi® utvecklar nytt spa-koncept med Sasha

Jacuzzi öppnar upp för spa-upplevelser i hemmet eller på hotellet med nya satsningen Sasha. På ett fåtal kvadratmeter erbjuds dusch, bastu, ångbad och hamam. Den nya serien finns i tre modeller och kombinerar avancerad teknik med flera olika behandlingar i rogivande miljö.

- Jacuzzi har uppfunnit ett helt nytt spa-koncept som rymmer både avancerad teknik, som pekskärmspanel, inbyggd stereo och styrning via iPhone. Men även en avkopplande och harmoniska miljö med hamam, dusch och bastu i ett, säger Johan Tegen VD för Sanova som representerar Jacuzzi i Sverige.

Sasha finns i tre modeller; Sasha-Mi, Sasha 2.0 och Sasha.  De olika modellerna passar lika bra för hemmet som för en hotellsviten eller hotellets spaavdelning.

Jacuzzi är världskända för sina massagebadkar och SPA och strävar ständigt mot att utveckla nya SPA- lösningar. Något som Sasha är ett bevis på. Sedan genombrott på 1950-talet har Jacuzzi setts som en pionjär inom spa-området och är på många sätt en symbol för vardagslyx.

- Jacuzzi har en ledande position när det gäller exklusiva spa-lösningar. Gång på gång lyckas de leverera nya spännande produkter som är lämpade för vår samtid. De har en bra känsla för människors behov och anpassar sina produkter därefter, säger Johan Tegen.

Sasha
Dusch, bastu och ångbad på bara 8 kvadratmeter. Med Jacuzzis® Sasha kombineras avancerad estetik med avkoppling. En enkel träram ger Sasha ett stilrent och vackert utseende. Sasha består av tre moduler men erbjuder tio olika kombinationer för att tillfredsställa alla krav på utrymme, stil och användning.

Sasha 2.0
Sasha 2,0 rymmer det senaste inom avancerad ny teknik. På en yta av åtta kvadratmeter finns både dusch, bastu och hamam. Men även en inbyggd stereo som du kan styra med hjälp av antingen touchskärm eller etsade glasskivor. Du kan dessutom kontrollera Sasha 2.0 med hjälp av en användarvänlig pekskärmspanel. Det går även att starta bastun och andra funktioner på avstånd med hjälp av en dator eller smartphone, så att Sascha är färdiga att använda när du anländer hem.

Sasha-Mi
På bara tre kvadratmeter erbjuder Sasha-Mi dusch, bastu och hamam. En vacker träram ger modellen ett stilrent och avskalat uttryck och dess storlek gör att den passar så väl för hemmet som för en hotellsvit. Sasha-mi är ergonomiskt utformad och har fokus på tre olika behandlingar.

För mer information, kontakta:

Helen Semmelhofer Marknad/Marketing

Mail: helen@sanova.se

SANOVA - HOUSE OF BRANDS

Sanova är stolt representant för några av Europas finaste badrumsmärken, som Jacuzzi, Gessi, Hansgrohe, Duravit,Colombo och Astro Lighting. Vårt sortiment består av noga utvalda produkter som förenar tidlös kvalitet med modern elegans, tillverkade av människor med en genuin kunskap om materialen de jobbar med och en djup passion för formerna de inspireras av. Sanova vänder sig till kunder vilka söker en helhetslösning för badrummet, men som vill ha något utöver det vanliga och skapa sin helt personliga badrumsmiljö. Sanova har 11 anställda och huvudkontoret ligger i Lidköping.

• sasha
  • spa