Sanova handplockar elegans och kvalitet

Sanova handplockar bara de bästa internationella varumärkena för det perfekta badrummet. Med sin stora kunskap och passion vill Sanova ge svenskarna en badrumsvärld där tidlös elegans möter modern kvalitet.

– Vi på Sanova brinner för badrum. Vi letar upp och vidareutvecklar väldesignade badrumsprodukter. Det är vad vi är bäst på, säger Johan Tegen, VD på Sanova.

– Vi har lång erfarenhet och kunskap i att knyta de duktigaste och mest innovativa leverantörerna till oss. På så sätt vi kan erbjuda högkvalitativa produkter till alla från medvetna slutkonsumenter till hotell och bostadsrättsföreningar med höga krav.

I Sanovas stall av leverantörer märks både internationella stjärnor som Jacuzzi och Catalano, men också spännande varumärken som Gessi och Astro Lighting. Tillsammans skapar de en bredd i utbud och stora möjligheter att sätta ihop unika badrum som genomsyras av tidlös elegans och modern design.

Sanova har helt enkelt lösningar på allt från belysning, badrumsporslin och kranar till spabad, handdukstorkar och badrumsmöbler.

– Och vi kan sy ihop lösningar efter alla önskemål och är mycket resonabla. Det är bara att ringa oss. Det här är vår passion, säger Johan Tegen, VD på Sanova.

Sanova har huvudkontor och showroom i Lidköping och jobbar med helhetslösningar till badrum. De över 4000 badrumsprodukter som Sanova representerar i Sverige finns även hos ett hundratal speciellt utvalda återförsäljare i hela Sverige.

För mer information:
Johan Tegen (VD, Sanova)
Telefon: 0510 – 48 58 91
E-post: johan@sanova.se

• badrumsmöbler
  • handdukstorkar
  • kranar
  • badrumsporslin
  • belysning
  • astro lighting
  • colombo
  • duravit
  • hansgrohe
  • catalano
  • spabad

SANOVA - INREDNING FÖR EN EGEN BADRUMSVÄRLD
Sanova är stolt representant för några av Europas finaste badrumsmärken, som Jacuzzi, Gessi, Catalano, Hansgrohe, Duravit, Colombo och Astro Lighting. Vårt sortiment består av noga utvalda produkter som förenar tidlös kvalitet med modern elegans, tillverkade av människor med en genuin kunskap om materialen de jobbar med och en djup passion för formerna de inspireras av. Sanova vänder sig till kunder vilka söker en helhetslösning för badrummet, men som vill ha något utöver det vanliga och skapa sin helt personliga badrumsmiljö. Sanova har 11 anställda och huvudkontoret ligger i Lidköping.