Johan Olsson cyklar sin första Vätternrundan med Motala AIF Cykel

Johan Olsson ny starttid på lördag - Vätternrundan

Johans starttid för Vätternrundan är bekräftad. Han startar som grupp 9  kl. 12:32 den 17 juni och cyklar med Motala AIF Cykel med ambitionen att komma in strax under åtta timmar.

Följ Johan live på  Youtube Live-länken på lördag:

Frågor:

Annica Saltskog/070 390 66 17

annica.saltskog@bridcontent.se

I Sverige har Santander Consumer Bank 450 000 kunder och erbjuder sparkonton, privatlån, fordonsfinansiering,betal- och kreditkort och delbetalning i butik.

Santander Consumer Bank är en del av den globala bankkoncernen Banco Santander, en av världens största banker med 107 miljoner kunder i över 45 länder. Santander har under de senaste tio åren utsetts till världens bästa bank tre gånger. Santander i Sverige har ca 300 medarbetare med kontor i Stockholm.

www.santanderconsumer.se