SAP rosar partners Accenture, Comparex och Implema

Den 14. april var det dags igen för SAP Svenskas årliga Partner Awards, där SAP utser sina mest framgångsrika svenska partnerföretag inom tre kategorier: återförsäljning, innovation och service. För 2014 års framgångar kammade Accenture hem priset som Årets Service Partner, Comparex som Årets Reselling Partner och Implema som Årets Innovations Partner.

Accenture utnämndes till Årets Service Partner 2014 för att framgångsrikt ha drivit och fortfarande driva ett projekt för en kund i dess globala expansion, där industrierfarenhet, djup kompetens och framförallt snabbheten i projektet, varit avgörande faktorer för att lyckas.

Med på 1. bilden:

Johan Svensson, Managing Director, Accenture Technology, Nordic
Nicholas D. P. Rouse, Director, SAP Business Partners Nordic & Baltics
Mats Holmberg, Partner Business Manager, SAP Svenska

COMPAREX utnämndes till Årets Reselling Partner 2014, för att under 2014 vida överträffat uppsatta licensförsäljningsmål.

Med på 2. bilden:

Bengt Rundqvist , Business Unit Manager, Business Intelligence, COMPAREXNicholas D. P. Rouse, Director, SAP Business Partners Nordic & Baltics
Mats Holmberg, Partner Business Manager, SAP Svenska

Implema utnämndes till Årets Innovationspartner 2014, för att med entusiasm och engagemang tagit sig an nya lösningsområden och med stor framgång sålt och levererat flera spännande kundlösningar, bland annat den första i Sverige, baserade på SAP Cloud for Customer.

Med på 3. bilden:

Jörgen Aronsson, VD, Implema
Nicholas D. P. Rouse, Director, SAP Business Partners Nordic & Baltics
Mats Holmberg, Partner Business Manager, SAP Svenska

SAP Svenska gratulerar alla pristagare och ser fram emot alla spännande projekt och mer gemensamma framgångar 2015!

• Datorer, datateknik, programvaror

• partner
  • återförsäljning
  • service