BODYJAM™ på SATS

Les Mills BODYJAM® är en dansklass med sköna moves till den senaste musiken. Klassen är perfekt för dig som älskar att dansa, och samtidigt få koordina­tions- och konditionsträning utan att du knappt märker det. Öka din kroppskontroll, bli skickligare att uttrycka dig med din kropp – och var beredd på att bli beroende av dans!

BODYJAM™ är konditionsträning där du är fri att njuta av känslan av dans. Med en beroendeframkallande blandning av de senaste dansstilarna och hetaste musiken lägger vi tonvikten lika mycket på att ha kul som att svettas.

Våra coola och dansanta instruktörer lär dig att röra dig med attityd, så ta med en vän, ställ er i mitten längst fram, och gör er redo att bli hög på känslan av dans.

– Det är många som har önskat mer olika dansklasser på schemat och den här klassen tror vi kommer att passa perfekt. Till skillnad från SH’BAM, är koreografinivån något högre i BODYJAM™, säger Fredrik Sjöberg, Nordic Group Exercise Manager.

Liksom alla Les Mills™-program, förnyas BODYJAM ™ var tredje månad med ny musik och koreografi. Varje ny klass kommer att bli en annorlunda dansupplevelse beroende på vad som är aktuellt och hett.

Bring it!

Start 26/8 på utvalda center