Champs: SATS lanserar den perfekta introduktionen för gruppträning

Champs är den perfekta introduktionen för regelbunden gruppträning. Vi utmanar dig, som har lite eller ingen erfarenhet av träning, genom grundläggande och effektiva övningar för att förbättra styrka och uthållighet. I Champs kan du enkelt anpassa intensiteten efter egen förmåga. Nu kör vi!

Har du bestämt dig för att komma igång med träningen?

Här har du en perfekta introduktionen till regelbunden gruppträning.

På SATS menar vi att alla har en kämpe, en Champ, inom sig och vi vill hjälpa dig att hitta honom/henne och enkelt komma i form.

Det här är klassen för dig som är nybörjare inom gruppträning eller träning överhuvudtaget. I Champs tränar du hela kroppen, framför allt kondition och styrka men också en del rörlighet, genom de effektiva basövningarna. All träning sker på en nivå som inte ställer direkta krav på koordination och taktkänsla som traditionella gruppträningsklasser brukar göra.

– Vi har sett att just den här sortens nybörjarklass har saknats i vårt gruppträningsutbud, säger Fredrik Sjöberg, Nordic Group Exercise Manager.

Klassen är 45 minuter och du kan enkelt anpassa intensiteten efter egen förmåga.

Nu kör vi!

Start 26/8 på utvalda center