Vi förstärker med ny kompetens. Välkommen Albin!

Vi hälsar välkommen till Albin Jonsson Fjällby som är ny på marknadsavdelningen. Albin kliver in i rollen som Marknadsansvarig under Jonna Mårdstams föräldraledighet. Vi ställde några frågor för att se vad han hittills har fått för intryck av Savecore samt hur han ser på framtiden.

Hur känns det efter första veckorna hos oss?
Det känns kul att jag fått förtroendet att arbeta som Marknadsansvarig på Savecore. Jag tycker det är spännande att få ta del av den kompetens och erfarenhet som finns här. Samtliga kollegor har hälsat mig välkommen och jag ser fram emot ett lärorikt och intressant år!

Kan du berätta lite om din bakgrund?
Jag är 25 år och kommer från Värmdö, strax utanför Stockholm. Sedan drygt två år tillbaka har jag arbetat som frilansfotograf och filmskapare. Jag har bl.a. fotograferat bröllop, företagsevenemang och skapat filmmaterial åt en egenföretagare här i Sundsvall. Jag hoppas att min erfarenhet inom framförallt foto och film kan bevara, stärka och utveckla vårt varumärke samt bidra med nya perspektiv till verksamheten.

Vad ser du mest fram emot nu i din nya roll hos oss?
Jag ser fram emot att växa in i rollen, ta del av befintlig kunskap och expertis samt att kunna kombinera det med min kompetens och erfarenhet. Jag har alltid tyckt om att skapa saker och att få använda min kreativitet, vilket jag är övertygad om att jag kommer få göra här.

Vill du komma i kontakt med Albin? Kontakta honom på +46 10 150 75 49 eller albin@savecore.se

• marknad
  • marknadsansvarig