Fast Company föreläser om framtidens marknader - 25 maj

Onsdagen den 25 maj är det dags för konferensen Better Brands i Stockholm. En konferens om hållbarhet och kommunikation. Ett av konferensens teman är "The Future Marketplace" där talarna visar hur branscher och marknader kommer att förändras under kommande 10 år.

Morgan Clendaniel, chefredaktör på den prisbelönta amerikanska tidningen Fast Company Co.Exist, inleder och avslutar konferensen. Han resonerar kring hur företag i kombination med klimatförändringarna och automatisering av jobb skapar en ny framtid. Men också hur vi tenderar att glömma människans roll i detta.

Better Brands börjar 09.00 onsdag 25 maj på Scandic Continental. Biljetter finns tillgängliga här: http://www.betterbrands.se/tickets-1/. Arrangör är Sustainable Brand Insight, företaget bakom bland annat Sustainable Brand Index.