Nu släpps den officiella trailern för SECRET IN THEIR EYES

Secret in their eyes är en intensiv thriller om hämnd och rättvisa, och hur svårt det ibland kan vara att skilja dem åt. På den stjärnspäckade rollistan ser vi bland andra Oscarsbelönade Julia Roberts och Nicole Kidman och Chiwetel Ejiofor, Oscarsnominerad för sin roll i succén 12 years a slave

Se trailern längre ner i mejlet.

Ray och Jess är två FBI-utredare, som tillsammans med distriktsåklagaren Claire bildar ett tätt sammansvetsat team. Men efter den fruktansvärda upptäckten att Jess tonårsdotter har blivit brutalt mördad, slits trion plötsligt isär.

Efter tretton års besatt sökande hittar Ray nya ledtrådar som han tror kan lösa fallet och sätta dit mördaren en gång för alla. Ingen är dock beredd på hur tärande en långvarig önskan om hämnd kan bli på en människas själ. Och var går egentligen gränsen mellan rättvisa och hämnd?

Regissören Billy Ray har mängder av framgångsrika projekt bakom sig, bland annat Oscarsnominerades han i fjol för manuset till kapningsdramat Captain Phillips. Han har han dessutom skrivit manus till The Hunger Games och State of Play.

Secret in their eyes går upp på svenska biografer hösten 2015.

Scanbox Entertainment är ett framstående nordiskt underhållningsbolag med kontor i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Sedan företaget grundades 1980 har det gått från att vara en dansk videodistributör till att bli Nordens tredje största film- och underhållningsbolag.