Glasögonnyheter från Marni!

Marni är ett lyx märke grundat 1994. Marni erbjuder klädsel för kvinnor, män och barn och har ett tillbehörssortiment så som handväskor, dofter och glasögon. Den nya glasögonkollektionen från Marni är inspirerad från en sofistikerad vintage stil för att skapa ett elegant utseende. Kollektionen är förstärkt med exklusiva detaljer och gjord av de finaste materialen.

ME621S - Dessa herrsolglasögon är moderna och enkla i sin design. Finns i de klassiska färgerna Marni svart, havanna och grön.

ME620S - En unisex båge som har en lekfull kontrast mellan front och skalm. Tillgänglig i färgerna grön, röd och turkos.

ME103S - Här är en dambåge som sticker ut från mängden som har sin inspiration av en fullmåne. Solglasögonen har en överdimensionerad rund ram och finns i färgerna grön, röd och guld.

• marchon

Scandinavian Eyewear är ett svenskt ledande glasögonföretag med en historia som sträcker sig tillbaka till 1948. Företaget designar, utvecklar och marknadsför glasögonvarumärken så som Skaga, Pilgrim Eyewear, Oscar Jacobson, Lexington Eyewear mfl.

Sedan 2012 är bolaget en del av Marchon Eyewear, Inc. som är en av världens största tillverkare och distributörer av kvalitetsglasögon och solglasögon. Företaget marknadsför sina produkter under prestigefyllda varumärken inklusive: Airlock, Calvin Klein, Chloé, Columbia, Diane von Furstenberg, Dragon, Etro, Flexon®, G-Star RAW, Karl Lagerfeld, Lacoste, Liu Jo, Longchamp, Marchon NYC, Marni , MCM, Nautica, Nike, Nine West, Salvatore Ferragamo, Sean John och Skaga. Marchon distribuerar sina produkter genom ett globalt nätverk av dotterbolag och distributörer, och serverar över 80 000 konton i mer än 100 länder