Vi söker sommarvikarier till våra butiker i Stockholm

Till våra butiker på Alsnögatan 11, Norr Mälarstrand 78 och Sveavägen 20 i Stockholm söker vi nu semestervikarier till sommaren 2017. Vi rekryterar till ett antal platser i de tre butikerna med varierande tjänstgöringsgrad och med olika start- och slutdatum. Sista ansökningsdag är 30 april, men rekrytering sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas tidigare.

Som säljare hos Scandinavian Photo ansvarar du för att butiken når och överträffar uppsatta försäljnings- och lönsamhetsmål. För att uppnå detta arbetar du aktivt med uppsökande försäljning där ditt kundfokus och din affärsmässighet tillsammans med övriga teamet leder butiken till framgång.

Egenskaper:

• Du är en utåtriktad person som brinner för personlig försäljning
  • Du har ett starkt intresse för fotografering
  • Du är en resultat- och lösningsfokuserad person som motiveras av såväl individuella som gemensamma mål
  • Du kan arbeta självständigt och ta egna initiativ samtidigt som du är en teamspelare som i ditt dagliga arbete alltid ser till butikens och företagets bästa

Arbetsuppgifter:

• Personlig försäljning, att ge service i världsklass
  • Övrigt förekommande arbetsuppgifter som ingår i butiksjobbet

Kvalifikationer:

• Erfarenhet av arbete i butik
  • Mycket goda kunskaper inom foto
  • Har du kunskap inom rörlig bild och ljud, hård- och mjukvara, är det meriterande

Ansökan

Vi rekryterar till ett antal platser i de tre butikerna med varierande tjänstgöringsgrad och med olika start- och slutdatum. Sista ansökningsdag är 30 april, men rekrytering sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas tidigare så skicka in din ansökan, med CV och personligt brev till johan.holte@scandinavianphoto.se så snart som möjligt!

Välkommen med din ansökan!