Vi söker två butikschefer till Stockholm

Nyhet   •   Aug 11, 2015 10:54 CEST

Till vår butik på Sveavägen söker vi nu dig som kan retail och säljstyrning för en bred kundgrupp. Du är målinriktad, driftig och har erfarenhet av att leda personal. Du kommer att vara del av ett dynamiskt team som är relativt nya på arbetsplatsen. Du har en tydlig bild av hur du på ett strategiskt och praktiskt sätt ska kunna ta butiken till en större omsättning och till ett bättre TG. Du kan motivera personal till att ge kunden kunskapsbaserad service i världsklass. Du är en person som gillar ordning och reda. Vi söker dig som har ett stort intresse för våra produkter.

Till vår butik på Norr Mälarstrand söker vi nu dig som kan retail, är målinriktad, driftig och har stor erfarenhet av att leda personal. Du kommer att vara del av ett dynamiskt team med kreativa säljare, där du på ett strategiskt och praktiskt sätt ska kunna ta butiken till en större omsättning och till ett bättre TG. Du kan motivera personal till att ge kunden kunskapsbaserad service i världsklass. Du är en person som gillar ordning och reda samt vet hur du skapar en ”vi-känsla”. Vi söker dig som har ett stort intresse för våra produkter.

Läs mer om tjänsterna här