Fivedotsix lanserar ny väskmodell

2014 lanserade Scandinavian Photo varumärket Fivedotsix som riktar sig till den urbane fotografen. En serie väskor i äkta läder har tidigare släppts och nu kommer den fjärde produkten - ”Model 4” - ut i butik.

”Model 4” är en smidig portfölj i smart konstruktion som gör att den står stabilt på marken trots det slimmade formatet. Väskan, som är designad av Hans Thourise, är avsedd för laptop upp till 13” och precis som övriga modeller är den handsydd i äkta skinn av högsta kvalitet.

”Model 4” finns att köpa hos Scandinavian Photo i svart eller natur. Sedan tidigare finns kameraväskorna ”Model 1” och ”Model 2” samt portfolio-portföljen ”Model 3”, samtliga i svart och natur.

För ytterligare information, kontakta:
Fredric Ståhl, Private Brand Developer Scandinavian Photo
fredric.stahl@scandinavianphoto.se