Kom och prova kameror, objektiv, stativ och tillbehör från några av våra största leverantörer under Big Boat Race lördagen den 17 juni!

Varmt välkommen på demodag tillsammans med några av våra största leverantörer på piren vid Nacka Strand lördagen den 17 juni klockan 11:00-16:00. På demodagen kan du träffa representanter från Canon, Nikon, Tura Scandinavia, Fujifilm och Olympus och testa några av leverantörernas hetaste produkter. Dessutom arrangeras båttävlingen Big Boat Race 2017, en årligt återkommande tävling för segelbåtar över 48 fot, av Gamla Stans Yacht Sällskap (GSYS). Racet startar klockan 11:00 och båtarna väntas passera vår demostation löpande mellan 11:30-14:30 cirka så då finns det stora chanser att fånga flera av båtarna på bild.

Under demodagen kommer du inte bara kunna testa den senaste utrustningen från några av våra största leverantörer utan du kommer dessutom kunna följa racet på plats och vid vår demostation vid Nacka Strand kunna komma riktigt nära båtarna för att fota dem.

Förutom att testa grym utrustning, prata med kunniga produktexperter och följa utvecklingen i båtracet kan du dessutom delta i vår fototävling och ha chans att vinna ett presentkort på 3000 kronor. Tävlingsregler och instruktioner får du på plats vid demostationen.

Tid: Lördag 17 juni kl. 11:00-16:00
Plats: Piren, Nacka Strand