Scandinavian Photo släpper ny webbutik

Scandinavian Photo släpper ny webbutik

Scandinavian Photo, en av pionjärerna inom E-handel som arbetat med distanshandel sedan 1982 och E-handel sedan 1995, släpper nu en ny version av sin webbutik.

- Med ett nytt modernt gränssnitt hoppas vi kunna nå en ännu bredare målgrupp. Produkter för den foto och filmintresserade har vi i massor och nu vill vi göra det enklare att hitta rätt oavsett om man är nybörjare eller proffsfotograf. Säger Scandinavian Photo:s E-handelschef Niklas Larsson.

De 5 viktigaste nyheterna på sajten är ny modern design, snabbkassa, ny sökfunktion, uppdelning på 5 produktkategorier och mer Sociala funktioner för besökarna.

Taggar

Scandinavian Photo är nordens ledande återförsäljare av foto- och videoutrustning. Scandinavian Photo kombinerar e-handel i Sverige, Norge, Finland och Danmark med mötesplatser i form av fysiska butiker i de större städerna. Scandinavian Photos fokus är bra priser, kunnig personal och hög servicegrad. Bolaget har 140 anställda och omsätter cirka 750 mkr.www.scandinavianphoto.se