Hagaköket inleder samarbete med byggvaruhuskedjan K-rauta avseende konceptet ”Kök på en vecka!”

Pressmeddelande   •   Feb 02, 2013 13:30 CET

Byggvaruhuskedjan K-rauta tar in  Hagakökets koncept för "Kök på en vecka!” under våren 2013.  Konceptet innehåller ett urval av de störst säljande modellerna av köksluckor och därutöver ett stort urval av alltid fabriksmonterade stommar.

”Det känns jätteroligt att vårt koncept för snabba kök med fabriksmonterade stommar tas emot så bra av marknaden.  Idag vill fler och fler företag och privatpersoner inte vänta på sitt kök när de väl bestämt sig och det är där vi ser en möjlighet för oss att bli en branschledande aktör” säger Jonas Syrén, VD Hagaköket, i en kommentar.

Hagaköket tillverkar kök för byggmaterialhandel, objektmarknad samt högkvalitativa kökslösningar för konsumentmarknaden.  Du hittar Hagaköket hos flera av Sveriges ledande byggmaterialhandlare och kedjor samt hos enskilda återförsäljare från Trelleborg i söder till Piteå i norr.

Med vårt koncept och lager och vårt koncept "Nytt kök till helgen!" kan vi erbjuda marknaden riktiga kök med fabriksmonterade stommar med leverans inom en vecka.

Kommentarer (0)