ScandInfo ställer ut på KvalitetsMässan

KvalitetsMässan är Europas största konferens och fackmässa om verksamhets- och samhällsutveckling. Mässan hålls den 17-19 november på Svenska Mässan. Mer än 200 utställare kommer att medverka och ScandInfo är i år en av dessa utställare (monter G06:18).

Med uppmaningen ”förbättring, helt enkelt” vill vi ge inspiration, utblick och erfarenheter att möta utmaningen att skapa ökade värden för kunden. I vår monter vill vi visa att Nöjd Kund inte behöver vara komplicerat. Nöjd Kund är ett verktyg som på ett enkelt sätt identifierar den smartaste vägen till fler nöjda kunder för dig och din organisation. Nöjd Kund ger dig vägledning i det ständiga arbetet med att skapa ökade värden för pengarna.

Att förbättringsarbete kan vara enkelt berättar vi också om på ”Plats på Scen” tisdagen den 17/11  kl. 17.20 – 17.35.

• nöjd kund
  • förbättring