Ölvemarks Holidays vinterkatalog är här!

Pressmeddelande   •   Jul 11, 2017 11:45 CEST

I dagarna dimper Ölvemarks Holidays katalog med vinterresor ner hos över 20 000 resenärer och resebyråer runt om i Sverige. I årets program finns allt ifrån klassiska julmarknadsresor till festliga nyårsresor, stämningsfulla julhelgsresor och julshoppingresor samt härliga jul- och nyårsresor till värmen.

Mitt i sommaren släpper Ölvemarks Holiday sina uppskattade vinterresor. Årets program bjuder som vanligt både på flera spännande nyheter och populära klassiker.

– Många av våra resenärer tycker om att planera sina resor i god tid – därför släpper vi vinterresorna redan nu, säger Jeanette Larsson, marknadsansvarig hos Ölvemarks Holiday.

I år kan gästerna välja mellan flera spännande nyheter - som ett sprakande nyår i Budapest, julhelgen i Wien eller en avkopplande långresa till Ligurien över jul- och nyårshelgen. Givetvis finns även de populära julmarknadsresorna till städer som Berlin, Prag och Hamburg med i programmet.

– Många resenärer som gör sin första resa med Ölvemarks Holiday åker på just julmarknadsresor – och många av dem kommer sedan tillbaka år efter år, vilket givetvis är det bästa betyget vi kan få, säger Pier Ågårdh, reseproducent hos Ölvemarks Holiday.

I samband med vinterresorna släpper Ölvemarks Holiday även sina resor med avresa i januari – mars. I programmet finns bland annat cityresor till populära storstäder som Lissabon, Madrid och Rom och 2017 års stora succé - Agadir och Marrakech. Bland nyheterna finns spännande resmål som Jerusalem och Tel Aviv, Nice och Palma de Mallorca.

FAKTA

Här kan du se hela utbudet av resor i Ölvemarks Holidays vinterprogram 2017 samt resor i januari-mars.

Ölvemarks Holidays vinterkatalog kan hämtas hos den lokala resebyrån eller beställas på hemsidan.

Som en av Sveriges största researrangörer av guidade buss- och flygresor erbjuder Scandorama och Ölvemarks Holiday tillsammans ett mycket stort utbud av resor - vinresor, rundresor, vandringsresor, weekendresor, flodkryssningar, storstadsresor samt jul- och nyårsresor. 2017 erbjuder vi tillsammans över 150 olika resor till spännande destinationer inom Europa, såväl som exotiska resmål som Kuba, Sydafrika och Costa Rica. Vår Grupp, Konferens & Event-avdelning skräddarsyr dessutom gruppresor till föreningar och företag – oavsett om det är inom Sverige, Europa eller någon annan plats i världen.

Vi har arrangerat guidade resor i 37 respektive 33 år och konceptet är nu liksom då - flexibla resepaket där du själv kan skräddarsy din resa genom våra olika utflyktsalternativ.

Huvudkontoret finns på Öresundsterminalen i Malmö.