Den första transparenta lättfärgen med sur pH-formula

Den första transparenta lättfärgen med sur pH-formula

Vill du testa en ny färg – utan att färga håret permanent? Med nya IGORA VIBRANCE Gloss & Tone, en innovation inom lättfärg från Schwarzkopf Professional, kan frisörer nu erbjuda skräddarsydda färgbehandlingar för färgblyga kunder. Schwarzkopf Professionals första transparenta, ammoniakfria lättfärg med sur pH-formula använder Multi-Care Layer-teknologin, som tillåter frisören att erbjuda en helt ny färgupplevelse: skonsam färgning och naturliga resultat. Denna nya serie från IGORA Vibrance passar även ömtåliga eller skadade hår och ger vackra, naturliga resultat med spegellik glans och intensiv vård. Den nya färgen får även de allra färgblygaste kunderna att börja älska färg. IGORA Vibrance Gloss & Tone finns tillgänglig från och med juni 2014 i Schwarzkopf Professionals partnersalonger.

Innovativ teknologi bakom nya IGORA Vibrance Gloss & Tone

Färg utan att binda sig långsiktigt? Nya IGORA Vibrance Gloss & Tone ger harmoniska, multiskiftande färgresultat med smickrande naturliga toner och minimal utväxt. Hårets ljusare och mörkare slingor förblir oförändrade. Formulan rik på vitamin B3, B5 och C ger intensiv vård och fantastisk glans. Lättfärgerna är skonsamma och lämpar sig för alla typer av hår, även sköra och porösa hår. Färgen ger upp till 50% gråhårstäckning, sofistikerade nyanser och spegellik glans.

IGORA Vibrance – hänförd av färg i salong

Med IGORA Vibrance-sortimentet erbjuder Schwarzkopf Professional helt unika färger: tack vare Multi Layer Colour-teknologin ger Igora Vibrance intensiva, strålande, levande färger – för modeälskare och färgentusiaster.  Med lanseringen av Gloss & Tone kan nu även färgblyga eller förstagångsfärgkunder få skonsamma och smickrande nyanser med strålande glans. Frisören har nu två fantastiska och kompletterande färger som ger garanterat nöjda kunder och utmärkta resultat.

IGORA VIBRANCE Gloss & Tone är tillgänglig hos Schwarzkopf Professionals partnersalonger från och med juni 2014.