Enterprise Software: What's Complicated? - lunchföredrag den 25 februari i Mjärdevi Science Park

Välkommen till Mjärdevi Science Parks lunchträff "Möte med..." där vi denna gång får lyssna till Travis White, som är SVP, Strategy & Planning och Managing Director, Lawson Sweden.

Enterprise Software: What’s Complicated?

What’s the most complicated element of your enterprise software? It’s probably not technology or servers or database or hardware. It’s probably people.

Enterprise software is going through a fundamental transition – away from technology and transactions and toward people and knowledge. This presentation summarizes the transition and how it will affect your business.

Läs mer om Lawson här.

Plats: Restaurang Collegium, Teknikringen 7, Mjärdevi Science Park

Tid: Torsdagen den 25 februari 2010 kl 11.45-13.00

Om du vill komma och lyssna eller få mer information: Hör av dig till EvaMarie Törnström, kommunikationsansvarig vid Mjärdevi Science Park AB, tel 0738-00 53 59

• collegium
  • människa och teknik
  • mjukvara
  • enterprise software
  • affärssystem
  • lawson
  • travis white
  • affärsbehov
  • branschlösning
  • affärssystemlösning
  • affärsprocess
  • programvara

Mjärdevi Science Park erbjuder en stimulerande och utvecklande miljö för kunskaps- och utvecklingsintensiva företag. Oavsett i vilken utvecklingsfas företaget befinner sig, finns erfarna resurspersoner till hands som kan ge råd om affärsutveckling och finansiering eller hur man når en internationell marknad.