Global Lunch Beat Day på creActive den 6 maj

Tisdagen den 6 maj arrangeras Lunch Beat på creActive i Mjärdevi kl 12-13. Den här gången är det inte vilket Luinch Beat som helst - det är Global Lunch Beat Day. creActives lunchdans kommer alltså att ingå i ett världsomspännande nätverk - The tribe becomes one. De olika eventen kommer att kopplas ihop med hjälp av webbsändningar.

LUNCH BEAT WAS BORN IN STOCKHOLM, SWEDEN IN 2010. FOUR YEARS LATER THE MOVEMENT HAS GROWN FROM A SWEDISH GARAGE TO A GLOBAL MOVEMENT OF LUNCH TIME CLUBBING WITH EVENTS ARRANGED IN OVER 90 CITIES ON ALL CONTINENTS.

WE NOW ENCOURAGE WORK-DAY HEROES ALL AROUND THE WORLD TO GET TOGETHER ON MAY 6TH 2014, AND TROUGH A MIDDAY DANCE, MAKE OUR TRIBE BECOME ONE.Tid: tisdag, 06 maj 12:00 - 13:00
Arrangör: Mjärdevi Science Park AB

Lunch beat blir din viktigaste businesslunch. Genom att dansa på lunchen får du energi för att jobba lika effektivt efter som före lunch. Den här gången arrangeras Lunch Beat tillsammans med alla andra Lunch Beat världen över på Lunch Beat Day!

Plats: creActive Mjärdevi – Arenan,Teknikringen 7, Mjärdevi Science Park, Linköping.

DJ: Tomas Awesome

Kostnad: Gratis – ta gärna med egen matlåda eller take-away-lunch från någon av Mjärdevirestaurangerna. Vi bjuder på vatten och kaffe.

Anmälan: Ingen föranmälan behövs, men berätta gärna i facebookeventet att du kommer – och bjud absolut in fler! Ju fler vi är desto roligare!

Deltagare: Alla i samtliga åldrar är välkomna – medarbetare, studenter, kunder, VD:ar, barn, vänner med flera

Marknadsföring: Eftersom vi inte tar någon entréavgift har vi heller inga pengar till marknadsföring. Därför hoppas vi att så många som möjligt hjälper till genom att sprida information om eventet till vänner, bekanta, arbetskamrater, släktingar, kompisar med många, många flera!

Arrangör: Mjärdevi Science Park AB, 013-20 57 57

VÄLKOMNA!
Mer information: EvaMarie Törnström

• lunchbeat
  • dj
  • house
  • lunchdans
  • lunch
  • dansa
  • creactive
  • global
  • tribe

Mjärdevi Science Park utvecklas nu som tredje generationens science park och firar under 2014 sitt 30-årsjubileum.