Interna utredningar - effektivt och rättssäkert

Pressmeddelande   •   Aug 28, 2017 10:54 CEST

Krister Gäfvert - Utredningschef på Scutus

Scutus bedriver idag en omfattande utredningsverksamhet där vi hjälper våra kunder både nationellt och internationellt. Utredningschef, Krister Gäfvert, besitter lång erfarenhet av utredningsverksamhet, från såväl polisen som från den privata säkerhetsindustrin. Krister, som även är ansvarig utbildare på Stöldskyddsföreningen i Interna utredningar ger i senaste numret av Bonnier Management 360 lite praktiska tips inom området.

Var proaktiv. Upptäck brottet snabbt. Utred rättssäkert och effektivt.
Läs mer på nedanstående länk.

Har ni frågor eller funderingar rörande utredningar eller Scutus övriga verksamhet, tveka inte att höra av er.

www.scutus.se

Vi som arbetar på Scutus har mångårig erfarenhet från olika befattningar inom polisen, privata säkerhetsföretag och försäkringsbranschen.
Scutus är verksamma inom privata utredningar, risk & hotbildsanalyser samt ett av länsstyrelsen auktoriserade företag med rätt att utföra personskydd, all Scutus verksamhet sker underättelsebaserat.

Scutus internationella nätverk är omfattande, och i vårt kontaktnät finns företag och personer som representerar det främsta inom respektive säkerhetsområde.

Vår kompetens och erfarenhet gör att Scutus alltid kan leverera kvalitativa och unika säkerhetslösningar till Er.

Scutus är ISO-certifierade inom ISO 9001:2015 & ISO 14001:2015

www.scutus.se