Effektiva våtservetter för effektiv rengöring

Effektiva våtservetter för effektiv rengöring

Nu kommer Armor All - Heavy Duty Wipes, en kraftfull våtservett som tar bort smuts på händer och olika underlag. Våtservetten tar bort olja, fett, lim, bläck, silikon eller färg.

– Det här är en perfekt alltiettprodukt. Wipes fungerar lika bra hemma som på jobbet. Den tar bort smuts och fläckar och fungerar dessutom som en våtservett att tvätta händerna med. Produkten är idealisk för att ta bort olja, lim, silikon på verktyg, fordon, målarutrustning, utemöbler, grillen osv. Jag tror att både hobbysnickaren, hemmafixaren, hantverkaren och proffset på verkstan har lika stor nytta av Heavy Duty Wipes, säger Torbjörn Sjöving, produktchef på SEAB.

Heavy Duty Wipes är en dubbelsidig rengöringsduk med olika strukturer på varje sida som gör rent olika ytor. Den mönstrade grövre sidan används för att gnugga rent och den släta sidan för allmän rengöring.

Våtservetterna är särskilt effektiva för rengöring av händerna utan vatten och är dermatologiskt testade för hud- och handrengöring.

Förpackningen innehåller 80 servetter. Enkel att använda, det är bara att dra ut och riva av.

November 2017
Ca pris: 150 kr per förpackning om 80 våtservetter.

Torbjörn Sjöving, produktchef SEAB, tel 08-591 499 27, 0709-96 66 00, torbjorn.sjoving@seab.se

OM SEAB
SEAB etablerades på 60-talet och är idag Nordens största distributör av bilvårdsprodukter. I vår portfölj representerar vi ett stort antal starka varumärken såsom Turtle Wax, Armor All, STP, WD-40, WUNDER-BAUM, CorroProtect m.fl. Förutom konsumentprodukter ingår även professionella produkter och serviceanläggningar för bilvård i koncernens erbjudande. Vi sysselsätter totalt 100 personer i Norden och omsätter cirka 450 miljoner kronor per år. Huvudkontoret finns i Sigtuna. Vi tillhandahåller produkter av hög kvalitet för att vårda, bevara och skydda fordon, hem och garage. Med hjälp av starka varumärken skapar vi affärsmöjligheter, lönsamhet och tillväxt för våra samarbetspartners. www.seab.se