WUNDER-BAUM - Gransläpp med nya dofter

WUNDER-BAUM - Gransläpp med nya dofter

WUNDER-BAUM lanserar nu två nya exotiska och spännande dofter, Fizzy Lemonade och Daisy Flower. WUNDER-BAUM är storsäljare av fräschare miljö för bil, båt, husvagn och hem.

Nya Daisy Flower har en typisk sommardoft, en delikat och härlig doft av nyplockade blommor.Fizzy Lemonade är en uppfriskande citruslemonad-doft som lyfter de flesta miljöer till fräscha höjder.

WUNDER-BAUM har idag ett 30-tal dofter och en rad olika produkter. Det handlar om doftgranar och om andra sofistikerade produkter som kan placeras i ventilationsgaller eller på andra ställen i bilen eller hemmet. WUNDER-BAUM är helt enkelt ett mirakelträd, ett populärt biltillbehör eller om man så vill en ”hjulgran” som inte barrar utan sprider väldoft i alla miljöer.

– WUNDER-BAUM står sedan många år för kvalitet och produktutveckling. Alla dofter testas, granskas länge och ingående innan de släpps ut på marknaden. De två nya dofterna ger en stark känsla av att nu är sommaren äntligen här, säger Torbjörn Sjöving, produktchef på SEAB, som jobbar hårt för en god gransamverkan.

Bland de många olika dofterna från WUNDER-BAUM finns bla Skogsfrisk, New Car, Äpple, Jordgubbe, Bubble Gum, Vanilj, Watermelon, Berry Mix och Summer Cotton.

Juni 2017                               Ca pris: 22 kr/st inkl moms

Fizzy Lemonade                    Art nr 7036-1
Daisy Flower                         Art nr 7036-2

Torbjörn Sjöving, produktchef SEAB, tel 08-591 499 27, 0709-96 66 00, torbjorn.sjoving@seab.se