Vi söker de bästa teknikern inom IT- och säkerhetsbranschen

Vill du bli en del av Sverige bästa teknikerteam med spännande kunder inom Bank, Retail och offentlig sektor? Gillar du att ta stort ansvar och arbeta självständigt, trivs du med att arbeta i ett större geografiskt område? Secits söker flertalet säkerhetstekniker som också har god insikt inom IT drift. Du blir en del av vårt team som installerar och utför driftsättning samt service av våra säkerhetsanläggningar inom IP-kameralösningar, varularmslösningar och IP-Ljud. Vi söker personal i Stockholm, Sundsvall, Helsingborg och i Göteborg.

Om företaget

Secits är ett modernt säkerhetsföretag som bidrar till att skapa trygga miljöer för kunder inom bank, retail och offentlig sektor. Lösningarna skräddarsyr vi med hjälp av smarta uppkopplade kameror, varularm, IP-Ljud och stabil övervakad drift. Företaget kombinerar rötterna i IT-branschen med lång erfarenhet från säkerhetssektorn för att vara den partner som håller ett extra öga för din trygghet. Secits har 30 medarbetare och är sedan 2017 noterade på Nasdaq First North i Stockholm. Företaget finns etablerat i Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Sundsvall och Kramfors. www.secits.se

Arbetsuppgifter

Arbetsuppgifterna består av installation, driftsättning och serviceuppdrag av de tekniska säkerhetslösningar vi levererar. Du kommer att arbeta i team med våra duktiga tekniker och därigenom skapa dig erfarenhet om vårt sätt att arbeta och de rutiner som våra olika kunder har. Vi anpassar utbildningar beroende på den grundkunskap du har för att skapa bästa möjliga förutsättningar för att lyckas i rollen. Du utgår antingen från kontoret eller hemifrån.

Tjänsten kräver

• Gymnasieutbildning med inriktning El, Tele, IT alternativt liknande branscherfarenhet
  • God svenska i tal och skrift
  • B-körkort
  • Att du inte förekommer i belastningsregistret

Vi söker en person som är positiv, engagerad och som gillar att vara en del av ett team. Du är driven, strukturerad och tycker om att lära dig nya saker. Du har ett stort tekniskt intresse, gillar att hålla en hög servicenivå och ta ett personligt ansvar för dina arbetsuppgifter.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Göteborg, Helsingborg och Sundsvall.
Lön: Enligt överenskommelse

Företagsbil: Ingår i tjänsten

Ansökningar skickas till rekrytering@secits.se

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Hans Molin

Presskontakt CEO 073-0498955