Frukostseminarium torsdagen den 27 september - Bekänn färg på jobbet!

Med vissa går samarbetet smidigt. Med andra går det inte så bra. Visst vore det lättare om alla tänkte som du. Men det skulle också bli mycket tråkigare.

Det finns olika teorier om hur människor fungerar tillsammans. En av dem är DiSC-teorin, en självskattningsanalys som resulterar i personprofiler som ger en förklaring till dina styrkor, drivkrafter och hur du agerar och reagerar i olika situationer.

Personligheter delas in i fyra färger, röd, gul, grön och blå. De flesta av oss känner sig hemma i en eller två färger men mycket sällan i alla fyra.

Mia vet, och berättar hur vi genom att känna till vår egen och andras personligheter kan komma bättre överens, lösa konflikter och därmed få ett bättre arbetsklimat. Räkna med en god frukost och intressanta och nyttiga insikter.

När och var
Torsdagen den 27 september mellan klockan 08.30 – 10.00 på Hotell Riverton, Stora Badhusgatan 26 i Göteborg. Vi serverar frukost med trevligt mingel mellan kl 07.45 och 08.15 hos oss på Select, Surbrunnsgatan 6.

07.45- 08.15 Frukost på Surbrunnsgatan 6 hos Select
08.30 - 08.40 Morgonens eldsjäl. Franz & Andreas Helping Hands Project
08.40 - 09.30 Mia Wernersson. Bekänn färg på jobbet!
09.30 - 09.45 Tid för frågor
10.00 Frukostseminariet avslutas

Anmälan
Görs via mail till kontakt@selectexecutivesearch.se senast den 24/9. Föreläsningen är avgiftsfri. Antalet platser är begränsat, så anmäl dig genast för att vara säker på att få en plats. Vi ses!
Hälsningar
Marie & Helén
Select Executive Search AB

www.selectexecutivesearch.se
Föreläsare - Maria Wernersson

VD för PulsAnalys AB, ett företag i framkant vad gäller utveckling av mätverktyg inom personlighets- och beteendeanalys. Mia har ett gediget förflutet inom försäljning, marknadsföring och coaching och är också mycket aktiv som kursledare och föredragshållare när det handlar om ledarskap, team- och organisationsutveckling. Och hon har lång erfarenhet av den så kallade DiSC-metoden.

Mia är inspiratör och pratar om kommunikation, motivation och drivkrafter som nyckeln till framgång. Mjuka värden och humankapital är det viktigaste som finns för ett företag som vill uppnå sina uppsatta mål.

pulsanalys.se