Senab Interior tecknar nytt avtal med Chalmers och Göteborgs Universitet

Chalmers tekniska högskola AB samt Göteborgs Universitet har ingått ett avtal med Senab Interior. Avtalet innebär att respektive avdelningar har rätt att upphandla möbler och inredning till förmånliga priser och villkor. Avtalstiden börjar gälla 2015-03-11 till 2017-02-28 med möjlighet till förlängning.

- Vi är mycket glada och stolta över att få vara en avtalspartner till två av Göteborgs finaste högskolor och ser fram mot samarbetet, säger Mattias Stahlin, ansvarig för avtalet lokalt på Senab.

Hos Senab har gruppen som jobbar med offentliga upphandlingar drivit arbetet med upphandlingen. Gruppen leds av Joakim Åkerman på Senab i Stockholm som också är centralt ansvarig för avtalet.

För mer information kontakta Mattias Stahlin, mattias.stahlin@senab.com, +46 765 33 51 42.

Senab Interior är ett av Nordens ledande företag när det gäller inredning av offentlig miljö med inriktning på kontor samt hotell och restaurang. Företaget grundades 1975 och ingår i koncernen Edsbyn Senab AB. Senab finns på tio orter i Sverige, nio orter i Norge samt i Moskva och Shanghai. Senabbolagen har cirka 200 anställda och en total omsättning på 1,2 miljarder kronor 2014.