Vi välkomnar Jimmy Öhlund till Senab Hospitality

Från den 4 februari 2020 finns en av branschens mest rutinerade inredningssäljare för näringsliv och offentlig miljö på plats hos Senab i Stockholm.

Senab är en global ledande inredningspartner för näringslivet och dess offentliga miljöer. Bolagets fokus är att skapa rum för tankekraft och ge utrymme för individer att excellera inom sina områden. Senab bistår med förändringsledning, design, produktval, upphandling och montering.

Jimmy Öhlund har varit verksam i inredningsbranschen i över 20 år. Under flera år drev han det egna företaget Innemiljö inreder. Jimmy har också arbetat på INNO Interiör, Input Interiör samt nu senast på DPJ Interiör. Han har tidigare även skapat framtidens mötesplatser hos Senab, och väljer nu att återvända till bolaget.

-Jag började min karriär inom inredningsbranschen på Senab och är väldigt glad att få möjligheten att återvända till företaget. Jag ser fram emot att fortsätta skapa framtidens mötesplatser tillsammans med våra kunder hos denna ledande inredningspartner, säger Jimmy Öhlund, Senior Sales på Senab.