Hög tid att anmäla sig till Google AdWords utbildningen i Stockholm!

Kurs Google AdWords Grund - Stockholm 18 februari

Datum: 18 februari
Plats: Kungsgatan 66, Stockholm
Max antal platser: 10 st

Under Google AdWords kursen lär du dig att optimera och utveckla grundläggande och avancerade AdWords kampanjer både för din egna verksamhet och dina kunder. Kursen ger utmärka färdigheter i Google AdWords samt hjälper dig att bli en bättre inköpare och kravställare vid köp av relaterade konsulttjänster. Efter kursen i Google AdWords erhåller du ett personligt certifikat i Google AdWords. Vid slutet av dagen har du även möjlighet att på plats göra testen för att bli officiellt Google AdWords Certifierad av Google.

Grundkursen i Google AdWords riktar sig till dig som vill få en djupare förståelse för programmets många avancerade funktioner. Om du vill bli Google AdWords Certifierad av Google passar denna kurs utmärkt. Inga förkunskapskrav.

Datum för vårens utbildningar:

• Grundkurs, 18 februari, Stockholm
  • Avancerad kurs, 24 februari, Stockholm

Mer information om kurserna hittar du här.

Anmälan:
Anmälan sker på webbplatsen eller direkt till Rebecca Hansson.

Dokumentation av kursinnehållet (för att du enkelt skall kunna titta tillbaka när du sitter på ditt kontor igen) samt frukost, lunch och fika ingår. Certifikat för genomförd utbildning utfärdas.

SESNordic är Google AdWords Certified Partner och samtliga medarbetare på SESNordic är Certifierade i Google Analytics, AdWords och SEO.

• kurs google adwords
  • utbildning google adwords