Julannonsera med Google AdWords - Få fler kunder och öka din försäljning med marknadens bästa annonsverktyg – Vi bjuder på 1125 SEK i klickkostnad!

Kör igång och marknadsför dina produkter till sista minuten handlaren inför jul. Vi hjälper dig igång med Google AdWords redan idag och bjuder på 1125 SEK i annonskostnad. Syns för de som söker efter dina produkter/tjänster under julruschen!

Är Google AdWords bra för mig?

• Allt fler handlar julklappar online – förra året handlade svenskarna för en miljard mer på nätet jämfört med 2014 och i år förväntas siffran öka.
  • 40-45 miljoner sökningar i Google varje dag, och det ökar under december.
  • Visa dina produkter/tjänster när människor aktivt sökt efter vad de vill ha och är ute efter. Och vi vill köpa julklappar.
  • Spara 1125 SEK i klickkostnad i Google, kan lugnt motsvara ca 10 000 i förtjänst beroende på produkt/tjänst. Ibland mer, ibland mindre men allt är huruvida det blir bra gjort eller inte och här är vi både proffs och certifierade. Annonsera för 2250 SEK (klickkostnad) i december och du betalar endast 1125 SEK, du sparar 50 %! Vi ser till att du får bästa möjliga avkastning på din investering.
  • Du når ut med dina mest säljande produkter i en tid och en plats där konveteringsgraden ökar och vi julhandlar.

Vad kostar det?

Vi tar endast 1995 SEK för att både skapa, lägga upp och sköta allt åt er. Vi bjuder på klickkostnad på 1125 SEK.

Vad ingår:

• Uppsättning av konto (som Ni äger)
  • Skapande av kampanj för Google AdWords
  • 3 st annonser för det Ni vill sälja under december
  • Sökordsanalys
  • Annonsutformning
  • Administrering av ert Google AdWords fram till jan 2016 (datum kommer vi överens om)
  • Rapportering
  • Resultatuppföljning

Hur gör jag då?

Kontakta oss här, maila på info@sesnordic.se eller ring oss på 0940 – 125 55. Vi hjälper dig från start till mål samt ser till att du får dina 1 125 SEK Gratis!

Här kan du läsa mer om Google AdWords och hur det hela fungerar. Du är självklart välkommen att kontakta oss om du har några frågor ang AdWords.

Välkommen till oss!

• google adwords