Pressmeddelande -

SESNordic fortsätter att växa och hälsar SEO/SEM konsult Joakim Olofsson Välkommen!

SESNordic Välkomnar ännu en konsult till företaget. Joakim Olofsson heter nytillskottet som kommer att arbeta tillsammans med teamet för SEM, SEO och PPC.

Joakim Olofsson har en teknisk bakgrund inom data- och kommunikationsteknik och en gedigen kunskap inom redaktionell digital kommunikation, CSS-baserad webbdesign och ett flertal CMS (Content Mangement System) som SESNordics kunder använder sig av. Joakim kommer, direkt efter avslutad internutbildning inom sök, påbörja sin fulla roll som projektledare och SEO/SEM-konsult på SESNordic. Kort därefter väntar Certifieringar i både Google Analytics och Google AdWords.

- Det blir riktigt spännande att arbeta på en byrå i en så expansiv och spännande bransch som SESNordic arbetar inom. Digitala medier, webb och i synnerhet sökbranschen har alltid varit intressant för mig personligen och jag hoppas kunna bidra med min bakgrund inom data- och kommunikation och ser verkligen fram emot att lära mig mer av SESNordics kunniga och professionella medarbetare, säger Joakim Olofsson.

- Jag är mycket glad över att Joakim valt att börja hos oss på SESNordic. Joakims vetgirighet, bakgrund och erfarenheter inom just data- och kommunikationsteknik är helt rätt och han kommer efter avslutad internutbildning inom sök att kliva rätt in i ett par nya, riktigt spännande projekt, säger Rebecca Hansson, VD SESNordic.

- Sökmotormarknadsföring är ett av de mest expansiva områdena inom digital marknadsföring och därför fortsätter vi att satsa på utveckling av Nordens bästa tjänster inom organisk sökmotoroptimering, sponsrade länkar och webbanalys för små och medelstora företag, avslutar Rebecca.

För ytterligare information kontakta:

Rebecca Hansson | VD SESNordic
rebecca.hansson@sesnordic.se
+46 (0)70 – 359 62 10
+46 (0)940 – 125 55
Google+ | Twitter

Joakim Olofsson | SESNordic
joakim.olofsson@sesnordic.se

• Media, kommunikation

• sem konsult
  • seo konsult
  • sesnordic
  • joakim olofsson
  • webbanalys
  • digital marknadsföring
  • sökmarknadsföring

SESNordic är en renodlad fullservicebyrå för tjänster inom sök, sökstrategier och marknadsföring i sökmotorerna, vilket inkluderar tjänster inom Sökmotoroptimering SEO, Sponsrade länkar, Strategier för Digital marknadsföring, Mobil annonsering, Annonsering i Sociala Medier, Konverteringsoptimering, Webbanalys och utbildningar inom nämnda områden.

SESNordic kännetecknas av hög kvalitet och hög kompetens samt proaktivt och effektivt projektledningsarbete. SESNordic levererar RESULTAT.

Rebecca Hansson

Presskontakt VD SESNordic AB 0940 125 55